Tröttis.

Idag är det segt. Otroligt segt. Vaknade kl 9.30 och insåg att vi hade försovit oss en hel del. Jag skulle ha varit hos sjukgymnast kl 8.15 i morse, men min kropp ville tydligen annorlunda. Uppenbarligen ville även Ronalds telefon annorlunda, så då blev det som det blev.

Otroligt trevlig kväll igår med JS och MA. Jag har inte haft så roligt på länge. Bra musik också. Och fint mixerbord. ^^ Lagom mycket alkohol också, trots den lysande idén att shotta Minttu Black. Det är verkligen inte gott alls, och det gick heller inte att blanda med något annat, konstaterade vi trots tappra försök.

Denna dagen har gått ut på att sova alldeles för länge och leta halloween outfit. Jag är inte helt klar, och står och velar mellan massa olika varianter på det jag tänkte göra, men det kommer säkert att hinna lösa sig till imorron. Man kan ju alltid hoppas. Sprang runt på stan med KV, som var snäll och inte alls fick panik på mig och min velighet. Uppskattas. Imorron är det i alla fall sittning, och det kommer att bli hysteriskt roligt. EA och DL kommer som bekant, och jag tror att vi verkligen kommer att få en toppenkväll.

Nu sitter jag i mitt lilla krypin och överväger om jag ska orka tvätta eller om jag ska göra det imorron fast jag vet att jag inte kommer att hinna det. :P Antar att jag får ta mig i kragen. Somna tidigt ikväll, efter lite dekadens i form av stickning och Stolthet och fördom. Mys.

Puss på er.

Stickningen börjar så smått att ta sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0