Helvetesjävlaskit!

Smärtan i min rygg kulminerade inatt. Vaknade av att det smällde till i mig någonstans i korsryggsregionen och sen spred sig en varm, stickande smärta längs ryggen och ner i benen. Jag fick panik, men lyckades slappna av och somna om ändå. Vaknade vid kl 6.30 igen, då det var planerat att jag skulle gå upp och masa mig iväg till min tenta. Det ville dock inte min kropp, som skickade iväg knivhugg genom ryggen varje gång jag försökte flytta på mig. Så det var bara att vackert ligga kvar och snyfta lite.

Det känns lite extra typiskt att detta sker just idag. Tanken med helgen är att jag och pojken min ska åka till Eskilstuna och packa det absolut sista, flytta och städa allt idag och imorron. Det kommer ju att behöva göras oavsett, men jag hade hoppats att jag inte skulle behöv knarka värktabletter till förbannelse. Vi får helt enkelt se hur det går, men klart måste det bli, för nu har jag snart ingen lägenhet kvar i Eskilstuna. Det ska vara utflyttat och klart innan den 29e, och detta är enda helgen som är kvar nu. Det känns skönt, så otroligt skönt. Jag trodde att det skulle kännas knäppt, men det är bara en lättnad. Jag har dessutom lyckats förhandla bort mitt bredbandsavtal, så jag slipper sitta med det tills domedagen. Mycket praktiskt. Jag är nöjd.

Nu ska jag långsamt börja röra mig ur sängen, ta mig hem och göra mig i ordning för avfärd mot lilla Älsklingstuna. Samt be en bön för att ryggen håller. :P

P.S Inatt har det snöat. Jag hoppas att det inte antyder en vinter som den förra. Minns ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0