Flow.

Jag fortsätter att rida på min våg av medvind. För tillfället placerad under taknocken, med en kopp thé och lite pluggpaus. Har varit sjukt effektiv idag och tagit igen allt jag har varit för lat för att plugga innan. Nu kan jag allt om det brittiska styret, vilket är otroligt intressant. Jag drömmer mig bort till hedlandskap där jag iförd tweedkavaj promenerar mina vackra new foundlandhundar genom villaområden med grå tegelhus och rosenträdgårdar.

Ska snart fortsätta min läsning om de engelsktalande länderna styrning, då jag behöver intensivplugga rätt hårt om jag ska ha tid att åka ner till Skövde för fest i dagarna tre i helgen. Det är med blandade känslor jag återvänder, men det ska bli underbart att se Kårhuset Bolounger igen samt studentphesta i min vackra overall och fira min vackra mans födelsedag. Och jag längtar efter att få träffa mina kära SovSäxare igen. Underbart.

Nej, nu ska jag fortsätta att plugga en stund till och sen tror jag att det blir skymningspromenad genom de krasande höstlöven och den krispiga luften. Kärlek på er.

Krispigt är ordet för dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0