Nu så!

Nu är jag äntligen klar med mössan. Söt blev den, och den saknar fortfarande snören att knyta med, men det är bagateller. Jag är nöjd som fasen, även om min ena strumpsticka i bambu miste livet på kuppen. Men det gör inget. Nu ska det bara blir en krage också, så att det matchar. Jag har en speciell bäbis i bakhuvudet, men vi får se. Tänkte att jag skulle sticka något till min lilla brorsdotter också, så fort jag har fått råd att köpa nytt garn.

Sötaste Kwi kommer och hälsar på i nästa vecka. Det känns smått galet. Jag har inte sett henne sen AG i år, och innan dess? Vem vet? Vi ska vara kulturella och gå på museum och titta på fina saker i fina parker. Det är i alla fall min förhoppning. Kultur tillsammans med vaniljljus och kardemummakaffe. Så som det brukade vara. <3

Mössa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0