Divine inspiration.

Fortfarande krasslig. Idag dock mestadels feberfri. Vågade mig upp till kåren för lite mat i brist på ätbara saker i pojkens kylskåp. Det mesta förflöt dock i någon form av vågig trötthet och jag satt mest och stirrade framför mig. Hem igen i hopp om att få sova, men sömnen har levt med sin frånvaro. Kanske har jag sovit för mycket nu, så att min kropp inte vill mer. Valde att sätta mig och designa en hemsida till Unisex, pojkens och Fks projekt för universitetets svältfödda studenter. Jag har aldrig arbetat i Wodpress förr, men lever som vanligt efter parollen "hur svårt kan det vara?". Så nu har jag fastnat en hel del i wordpressdesign, så mycket att jag funderar på om jag ska byta bloggplats. Men jag har inte bestämt mig ännu. Wordpress har allt jag letar efter, utan att bli alltför svårt.

Jaja, nu blir det tonfiskgratäng och maratontittande av Kobra på svtplay. Kärlek.

Kobra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0